Bu WhatsApp güncellemesi çok can sıkacak: Reklam arası geliyor

WhatsApp Güncellemesi ile Yepyeni Özellikler Devreye Alındı

WhatsApp, 2009 yılında sadece mesajlaşma imkanı sunan bir uygulama olarak hayatımıza girmişti. Ancak günümüzde her geçen gün sosyal medya platformu kimliğine daha çok bürünmeye başladı. Uygulamaya eklenen son güncelleme ile birlikte kullanıcı deneyimini önemli ölçüde etkileyebilecek yeni özellikler artık ‘Güncellemeler’ sekmesinde aktif hale getirildi.

1.5 Milyar Kullanıcının Kullandığı Sekmeye Reklam

WhatsApp yetkililerine göre her gün yaklaşık 1.5 milyar kişi tarafından aktif bir şekilde kullanılan ‘Güncellemeler’ bölümü, artık yalnızca ‘Durum’ ve ‘Kanal’ paylaşımlarını göstermekle sınırlı kalmayacak. Şirketin sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda bu alanda reklam içeriklerine de yer verilecek.

İşte ‘Güncellemeler’ Sekmesindeki Yeni Özellikler

Kanal Abonelikleri

Kullanıcılar, belirli bir ücret karşılığında sevdikleri kanallara abone olarak özel içeriklere erişebilecekler. Bu sistem, içerik üreticileri için doğrudan destek sağlama olanağı sunacak.

Önerilen Kanallar

Yeni bir algoritma sayesinde ilginizi çekebilecek yeni kanallar artık daha fazla öne çıkacak. Bu özellik, kanal sahiplerinin görünürlüklerini artırma fırsatı sunarken, kullanıcıların da keşfetme deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor.

Durumlarda Reklamlar

Related Posts

Almanya GP’de zirve Marquez’in

MotoGP Dünya Şampiyonası’nın 11. yarışı Almanya Grand Prix’sini, Ducati Lenovo takımının İspanyol pilotu Marc Marquez kazandı.

Samsung, akıllı saat serisi Galaxy Watch 8 modellerini tanıttı

Samsung, akıllı saat serisinin yeni üyelerini Galaxy Watch 8, Watch 8 Classic ve Watch 8 Ultra modellerini tanıttı.

Moda dünyasında yapay zeka devrimi! Yapay zekanın dijital imzası

Moda dünyası, üretken yapay zeka (AI) ile tarihinin en büyük dönüşümlerinden birini yaşıyor. Tasarım süreçlerinden tedarik zincirine, müşteri deneyiminden pazarlama stratejilerine kadar her alanda yapay zeka, sektörü yeniden şekillendirdi. Bilimsel …

Finans sektöründe yapay zeka dönemi! Uzmanların öngörüsü korkuttu

Teknolojinin hayatımızdaki etkisi yapay zekayla birlikte daha da hissedilir bir hale geldi. Yapay zekanın hızlı işlevsel ve üretken olması bir çok sektörde kolaylık sağlarken iş dünyasında çalışanları da tedirgin etmeye başladı. Yapay zekanın …

WhatsApp’a yapay zekâlı mesaj özeti geldi

WhatsApp, kullanıcıların okunmamış mesajlarına hızlıca göz atmalarını sağlayan yeni bir yapay zekâ özelliğini duyurdu. Message Summaries (Mesaj Özetleri) adı verilen bu yenilik, mesaj gizliliğini koruyarak kullanıcıların bireysel ve grup sohbetlerinde olan biteni özetle görmelerine olanak tanıyor.

Google’ın yeni görsel üretim modeli Imagen 4 kullanıma açıldı

Yeni Imagen 4 Ultra yapay zeka modeli, daha hassas metin yönlendirmeleriyle çalışıyor ve firmanın iddiasına göre sıkıcı görsellerde büyük gelişme vaat ediyor.