SGK emeklinin malını satıyor

AKP iktidarının ilk aklına gelen çözüm her zaman taşınmazların satışı ve özelleştirme oluyor. Bu kez de paraya sıkışan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ülke genelindeki birbirinden değerli 200 gayrimenkulünü satışa çıkardı. SGK, elektronik ortamda ihaleyle yapılacak satışlardan en az 2 milyar 715 milyon lira gelir bekliyor. SGK’nın satış listesinde dükkandan markete, ofisten meskene kadar her çeşit gayrimenkul bulunuyor. 2.7 MİLYARI AŞIYOR SGK, portföyündeki 200 gayrimenkulün ihalesini elektronik satış portalı üzerinden açık artırma yöntemiyle 20-31 Temmuz 2026 tarihleri arasında gerçekleştirecek. Tahmini satış bedeli 2.5 milyon lirayla 105 milyon lira arasında değişen gayrimenkuller arasında ticari ve konut alan imarlı ofisler ve meskenlerle, iş…

Öğretmen cefada, Bakanlık sefada

Öğretmenler özlük hakları için 10 gündür Ankara’da eylem ve açlık grevi yapıyor; kartonların üzerinde yatıyor, biber gazına maruz kalıyor ve polis şiddetiyle karşılaşıyor. Okullara sabun dahi koyamayan Milli Eğitim Bakanlığı ise 100 milyon liraya yaklaşan bütçeyle 5 yıldızlı otelde Eğitim Teknolojileri Zirvesi ve Fuarı (TETZ 2026) düzenliyor. BOL KESEDEN Tasarruf tedbirlerinin uğramadığı Bakanlık, 26-28 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek fuarı lüks Pullman Hotel & Convention Center’da yapacak. MEB ayrıca İstanbul’da düzenlenecek 4. Milli Eğitim Kongresi için de 22 milyon 153 bin 900 lira harcayacak TETZ 2026’da, “Yapay Zekâ ile Eğitimin Geleceği: Barış, İnsanlık ve Ortak Yarınlar” teması işlenecek. İHALE 99.6 MİLYON TL…